Conny 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNormaal alles super lekker,mals en vers maar nu was de kipsaté droog en hard. Bezorgtijd was geen 45 minuten zoals aangegeven maar bijna 90 minuten. Verder altijd goed,net zo als de service en de bezorging.18-3-2024
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Lynne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoed eten. Wel jammer dat we altijd lang moeten wachten op onze eten. De laatste keer hadden we een fles wijn om het goed te maken. Blij verrast!13-3-2024
Yannick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBest ribs in town, great sides and lovely people!29-1-2024
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Jan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-1-2024
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Prija1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeb gisteren een bestelling geplaatst om vervolgens na een uur te zien dat ie geannuleerd is. Waarom heb je überhaupt een bezorgservice als jullie niet kunnen bezorgen? Ook vreemd dat je wel de bestelling kon plaatsen. Er is helemaal niet meegedacht en enige vorm van compensatie. Hele slechte service! 27-11-2023
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Conny 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWéér niet binnen de beloofde 45 min bezorgd maar 1 uur 45 minuten, beetje jammer. Kwaliteit en prijs wel super goed. De bezorgster belde wel netjes dat ze later zou komen en bood een gratis drankje aan.13-11-2023
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Julian1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDelivery is not available. Website shows available.3-11-2023
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Joke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicehet was weer grote klasse, nog heel heet. Alleen zat alles in 1 doos waardoor de kruidenboter gesmolten was, maar dat stolt vanzelf als het afkoelt26-8-2023
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Dolf5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBeoordeling is uiterst negatief.Door bezorgbinkie werd op bezorgtijdstip 19.30 uur 3 keer gebeld: Eerste keer geen geluid, 2e keer excuses want keuken te druk geen nieuw bezorgtijdstip bekend, 2 cola werd als coulance aangeboden,binnen 5 minuten 3e telefoontje : bestelling werd geannuleerd,keuken te druk.
Bizarre ervaring.26-5-2023
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Silvana5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNetjes optijd en het was weer lekker!10-3-2023
Yvonne3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de patat een beetje koud was. Verder wel goed gegeten. Het toetje was het lekkerste.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-11-2022
Carmen2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceVeel geld betaald om vervolgens 3 kleine stukjes vlees te krijgen, had er meer van verwacht 5-10-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Christian5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten, netjes ingepakt en door een nette bezorger gebracht! 15-9-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
gerard5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten is erg goed , netjes ingepakt en nog warm met eten , bezorging was stipt op tijd en vriendelijk , zeker voor herhaling vatbaar , mijn complimenten !!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-7-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Renata 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoed en lekker eten. Prima. En het briefje doet het goed.7-7-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
johan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceik heb het drie keer geprobeerd,smakeloose troep,tongfilee met smakeloze witte saus,sparrips het zelfde, je moet je op geven voor 5sterren kok24-6-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Joke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNa een teleurstellende vorige bestelling een tijdje gewacht, maar vandaag een nieuwe poging gewaagd. En tot volle tevredenheid!!14-6-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Liesbeth5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij hadden 1 portie met z'n tweeen, nog steeds ruim voldoende, goed verzorgd, op tijd bezorgd, goede kwaliteit, wij besloten na een bezoek aan het restaurant, waar we niet zo gelukkig mee waren, de thuisbezorg service nog een kans te geven, naar het restaurant gaan we niet meer, maar via de website bestellen zullen we zeker meer gaan doen.13-6-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
fokke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten was lekker warm en snel en vriendelijk bezorgd , ik ben echt een fan van het eten wat jullie serveren een dikke plus7-6-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
johan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker Warme bezorging en goeie rijsik word vaste klant4-6-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
jolanda1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceeen stroganoff saus die waterig is en geen groente is geen saus maar een jus patat die lauw was en bestelling te laat jammer dit weer21-5-2022
Hans1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBesteld om te bezorgen! Ging makkelijk. Snel en eenvoudig kunnen betalen. Dan volgen en dat gaat ook vlot tot bereiding van de maaltijd en daar bleef hangen. Na half uur maar eens gebeld. Zijn ze er helemaal niet. Toen complete website afgescrolled en dan staat er ergens dat ze op maandag dicht zijn. Maar vervolgens wel een evaluatie mail sturen om e te review en. Mail gestuurd met verzoek om geld zsm terug te betalen.18-4-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Joke3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg servicehelaas ging het met de bezorging mis (zaterdag 26-03). Drie kwartier werd zes kwartier; de patat was lauw en ook de salade was lauw. De topping van de schnitzel zat voor een deel vast aan het aluminiumfolie. Jammer, want dit ben ik niet gewend!!!!1-4-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
René5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was zeer goed en snel gebracht 31-3-2022
Sander5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling duurde bijna 2 uur. MAAR het blijft het wachten meer dan waard. Patat was nog vers en warm en de spare ribs vielen zo van het bot.5-3-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Patricia 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceBetaalde pindasaus zat er niet bij, patat is altijd lastig in z'n zak,maar als dat wat langer gebakken wordt blijft het wel beter denk ik. Nu was het slap en nog heel bleek. Overigens de rest was prima.
De afgesproken tijd werd bijgesteld,kregen netjes wat te drinken dus prima gereageerd. 28-2-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Liesbeth5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceheeeeel lekker, zeer de moeite waard, we komen terug
Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-1-2022
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Ralph5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZeer slecht eten patat rouw rest koud en alles zat door elkaar heen voor €87 besteld niet eens fatsoen om per menu te verpakken 15-1-2022
Conny5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeweldig geregeld! Komen hier weer zeker op terug!28-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Magda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlle gerechten waren keurig verpakt in folie en een grote doos. De porties waren ruim voldoende en lekker van smaak. Kortom een aanrader en complimenten voor het team. 27-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Annemiek5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceslechte reactie tijd op vragen via mail e.d.27-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Kimberley5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was goed verzorgd en meer dan genoeg eten. Spruitjes waren wel hard, maar verder dikke prima en voor herhaling vatbaar. Bedankt!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Astrid 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Myra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas snel koud, begrijpelijk maar jammer Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Astrid 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
magda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was heerlijk en prima verpakt. De gerechten waren goed klaar gemaakt, er was meer dan genoeg. Wij hebben er van genoten
en zullen volgend jaar zodra het kan zeker weer naar jullie restaurant komen. Fijne jaarwisseling voor allen. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Ferrie4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas een verkeerde gang meegestuurd (Vega ipv buikspek). Verder top!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-12-2021
Roel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was heerlijk! ik had geen kleingeld voor de bezorger, stuur maar een tikkie voor de bezorger en de kok...€5,- ....061124404225-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
gwenda4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe verpakking was goed eten was goed alleen jammer dat bij de garnalen geen saus was en de pasteitje droog was maar verder completen aan de kok 👩🍳 25-12-2021
J.M.2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Meggy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten en netjes verzorgd aangeleverd. Voor herhaling vatbaar Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-12-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Sasja5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSuper lekkere spareribs en herrie in de pan, met goeie frieten en een lekkere salade. Iets later bezorgd dan aangevraagd, maar de kwaliteit was top, dus dat is snel vergeven. Was warm bij bezorging en de spareribs waren zo gaar en mals dat het vlees van de botjes viel. Erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.21-11-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Rick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-11-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Nick4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging duurde veel te lang en veel langer dan aangegeven. Ruim 5 kwartier na bestellen. 11-11-2021
Rutger5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was heerlijk, maar bezorging duurde erg lang (>2 uur)18-10-2021
KetelbinkieWilhelminakade 191010-2152266
Lenie3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe rauwkost salades heb ik rechtstreeks in de prullenbak laten zakken daar alle slabladeren bruin waren en de salades volgens mij niet erg vers waren.
Ook de sla tussen de burgers waren naar mijns inziens niet erg vers, jammer!
Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb maar zal het geen tweede keer bestellen.16-10-2021